بی خبر
نوشته شده توسط : مهران

آموزش زبان انگلیسی نصرت

آموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

مجموعه نصرت ۱و۲و۳ را برای اولین بار به صورت کامل با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت و تضمین گارانتی ۱۰۰% از ما بخواهید

اگر دوست دارید تا آموزش زبان انگلیسی را به صورت کاملا پیشرفته و ۱۰۰% تضمینی فرا بگیرید و در کمترین زمان ممکن بتوانید در یادگیری زبان انگلیسی به مهارت بالایی برسید ما به شما پیشنهاد می کنیم از میان سایر متدهای موجود در بازار حتما از آموزش زبان انگلیسی نصرت استفاده نمایید.شما کافیست تا روزانه تنها ۳۰ دقیقه وقت خود را به مکالمه انگلیسی اختصاص دهید چرا که این این متد به گونه ای طراحی شده است تا در کمتزین زمان ممکن بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید.شما به جای خرید یک مجموعه همین الان می توانید آموزش زبان انگلیسی نصرت را در نسخه های ۱ و ۲ و ۳ به صورت یک جا در قالب دو عدد دی وی دی و با بهترین کیفیت ممکن از ما خرید نمایید.

آموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

زبان نصرت  دارای ۹۰ درس بوده و شما می بایست هر درس را در یک روز گوش دهید و خواهید دید که پس از گذراندن طول دوره به مهارت بسیار بالایی در مکالمه انگلیسی دست یافته اید.در این روش شما بدون نیاز به هیچ گونه کتابی و حتی بدون نیاز به کوچکترین نت برداری تنها و تنها با گوش فرا دادن به زبان انگلیسی نصرت می توانید بالاترین و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

آموزش زبان انگلیسی نصرت دارای بیش از ۴۵۰ ساعت آموزش فشرده بوده که همانطور که در بالا نیز گفتیم کافیست تا روزانه تنها نیم ساعت وقت خود را به ان اختصاص دهید و در نهایت پس از ۹۰ روز  بعد از اتمام دوره به سطح بالایی از یادگیری زبان انگلیسی دست خواهید یافت.

آموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

 

می توانید برای اینکه هر روز از آموزش نصرت استفاده نمایید آنرا بروی گوشی موبایل خود بریزید و یا از یک موزیک پلیر استفاده نمایید و در هر فرصتی نهایت استفاده را برده و به یکی از درس های این مجموعه گوش دهید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان امکان خریداینترنتی راف راهم اورده ایم و همین الان می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالای خود وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

متد نصرت را باید به صورت کامل استفاده نمایید به همین منظور ما برای شما هر سه مجموعه نصرت ۱ و ۲ و ۳ را در قالب یک مجموعه کامل با ارزان ترین قیمت ممکن برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

اموزش زبان انگلیسی به فارسی نصرت برای تمام سنین مناسب بوده و شاید این یکی از بارزترین خصوصیات این مجموعه آموزشی  است و چون متد به نوعی طراحی شده است که اصلا نیاز به کتاب و نت برداری نیست و تنها کافیست تا در هر شرایطی که هستید به فایل های اموزشی گوش دهید پس در اینصورت می توانید در همه حال از این اموزش نهایت استفاده ببرید.

شما با خرید این محصول نه تنها به آموزش زبان انگلیسی خود کم کرده بلکه با توجه به خصوصیات منحصر به فرد این متد به در موارد زیر نیز به خود کمک بزرگی خواهید کرد: 

- تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری .

- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف .

- دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری .

- بدون نیاز به کتاب و درس

در زیر نیز توضیحات تکمیلی را از زبان سازنده این متد برایتان قرار داده ایم:

این متد را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از تهیه این بسته و گوش کردن بر طبق متد مشخص شده که در طول فراگیری آموزش با ان مرحله به مرحله اشنا می شوید، متوجه می شوید که چه تغیری در زبان شما روی میدهد . شما به راحتی فیلمهای آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید. شما به راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملاً میتوانید ارتباط برقرار کنید. احساس میکنید معجزه‌ای روی داده است. چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خواهد شد.
باور کردنش کمی مشکل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید. نصرت معتبرترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است. آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میکند. چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد. این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور (بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است.
نه نیاز به تمرین هست. نه نیاز به دوباره گوش کردن. نه نیاز به نوشتن. در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرارگیری کلمات و جملات آن با فاصله‌های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می‌آموزد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 13:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید آموزش مکالمه زبان چینی

خرید آموزش مکالمه زبان چینی

 

 

آموزش زبان چینی شابد در نگاه اول نسبت یه سایر زبان های دیگر کمی دشوار و سخت به نظر برسد اما  با استفاده از متد پیمزلر قطعا ساده تر از ان چیزی است که الان متصور هستید.یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای یادگیری زبان چینی به کار ببرید قطعا استفاده از روش پیمزلر است. شما با استفاده از این متد معروف و ماربردی براحتی می توانید بر سخت ترین زبان دنیا غلبه کنید و در مدتی کوتاه تسلط لازم و کافی را بروی این زبان بدست آورید.مجموعه فوق دارای ۳۵ فایل صوتی اموزش بوده و به همراه ان یک کتاب واژه نامه الکترونیکی چینی به انگلیسی نیز برایتان ارسال می گردد که می تواند در زمینه اموزش شما بسیار موثر باشد.برای پیشرفت در امر یادیگری زبان باید وقت بگذارید و تلاش و پشتکار داشته باشید.این را بدانید که در نهایت هیچ متدی نمی تواند در شما جادو کند و زبان را به شما تزریق نماید. تا خودتان حرکتی نکنید هیچ گاه نتیجه ای حاصل نخواهد شد. برای آموزش زبان چینی ما در فروشگاه سامان خرید چند مجموعه ارزشمند را قرار داده ایم که با  تهیه همه این اثار  قطعا اگر خودتان اراده کنید به زودی شاهد  ان خواهیم بود که شما به زبان چینی مانند زبان فارسی مسلط شده اید.

آموزش زبان چینی

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان چند مجموعه بی نظیر در نظر گرفته ایم که براحتی می توانید هر کدام را که خواستید به صورت خرید اینترنتی سفارش دهید.در روش پیمزلر که در این مجموعه استفاده شده با وجود تکرار های هوشمند  که در حین اموزش انجام می دهد به زبان اموز فرصت تکرار مواردی که یاد گرفته را می دهد و همین امر باعث می شود تا قدرت یادگیری  چندین برابر شود.همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارشآموزش زبان چینی را ثبت کرده  و در کمتر از چند روز انرا درب منزلتان دریافت نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست محصول مورد نظرتان را به همکاران ما ارائه دهید.

زبان چینی جز خانواده زبان های تبتی بوده و در واقع زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان است.در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان درباره این مجموعه آموزشی در نظر گرفته ایم.استفاده از متد پیمزلر باعث می شود تا شما بتوانید راحت تر و روان تر با این زبان کنار بیایدی و درجه فراموشیتان را کاهش خواهد داد.

 

آموزش زبان چینی

 

 


زبان چینی یا دقیقتر: زبان‌های چینی بخشی از خانواده زبان‌های سینی-تبتی را تشکیل می‌دهند.زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان یکی از انواع زبان چینی است.این زبان در خود زبان چینی و سرزمین چین به نامهای جُونگ ون (中文، Zhōngwén)که برای نامیدن زبان نوشتاری بکار می‌رود، خن یو (汉语/漢語، Hànyǔ)و خوَیو (华语/華語، Huáyǔ) نامیده می‌شود. زبان اصلی و عمده و رسمی در سرزمین چین، چینی ماندارین یا پوتونگ خوا می‌باشد.دروس در اینآموزش زبان چینی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 13:29  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید دیکشنری زبان چینی

خرید دیکشنری زبان چینی

 

 

آموزش زبان چینی با داشتن یک دیکشنری زبان چینی می تواند با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به قبل اناج شود.علاقه مندان به یادگیری زبان چینی علاوه بر آموزش هایی که به صورت مقدماتی و پیشرفته برایتان در فروشگاه سامان خرید در نظر گرفته ایم می توانید از دیکشنری زبان چینی موجود در سایت نیز استفاده نموده و در نتیجه با کیفیت بسیار بالایی روند اموزش خود را طی نمایید.یکی از بهترین دیکشنری های موجود در بازار که در زمینه زبان چینی بوده و می تواند کمک فراوانی به شما نماید محصول فوق است.شما براحتی می توانید از این محصول جهت ارتقا سطح اموزشی خود استفاده نمایید و نتایج لازم را اخذ کنید.ما این محصول ارزشمند را در قالب یک دیسک برایتان ارسال می کنیم.این محصول آخرین ورژن دیکشنری چینی به فارسی و بالعکس بوده است.شما براحتی با این دیکشنری قدرتمند می توانید انواع جملات فارسی را به چینی و همچنین انواع جملات چینی را به فارسی ترجمه نمایید.اگر واقعا اراده کرده اید تا آموزش زبان چینی را شروع کنید پس همین الان اقدام به تهیه این دیکشنری پیشرفته نمایید چرا که در این راه می تواند بسیاریب از مشکلات ریز و درشت شما را برطرف نماید.

آموزش زبان چینی

 

 

 

ما امکان خریداینترنتی این محصول را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که باشید اقدام به ثبت سفارش خود نموده و آنرا در کتر از چند روز دریافت نمایید.همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید و در کمتر از چند روز این مجموعه ارزشمند دیکشنری چینی را درب منطزل تحویل بگیرید.قطعا شک نکنید اگر می خواهید در آموزش زبان چینی خیلی زود پیشرفت کنید و به مدارج بالا دست یابید نیازمند یک دیکشنری خوب خواهید بود.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

این روز ها علاقه مندان به یادگیری آموزش زبان چینی دست کمی از زبان انگلیسی ندارد و شاید به خاطر اینکه الن چین یکی از قطب های مهم اقتصاد دنیا است  بازا نیاز پیدا کرده تا بتواند با این کشور بیشتر در ارتباط باشد و یکی از مهم ترین روش های ارتباطی از دیر باز تا کنون یادگرفتن زبان کشوری مورد نظر است.شاید فکر کنید زبان چینی به خاطر ساختار خاص  و نونشتاری که دارد باید بسیار مشکل و دشوار باشد. اما به شما قول می دهیم اگر از متد پیمزلر استفاده کنید و در کنار ان تلاش و پشتکار جدی از خود نشان دهید قطعا در زمانی کوتاه می توانید به نتایج دلخواهی دست یابید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 13:29  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید آموزش زبان چینی پیشرفته

خرید آموزش زبان چینی پیشرفته

 

 

در این مجموعه بی نظیر ما به شما آموزش زبان چینی پیشرفته را خواهیم آموخت.شما با ترجمه لغت به لغت و جمله به جمله چینی به فارسی می توانید خیلی سریع تر و آسان تر به مهارت بالایی در این زمینه دست یابید.زبان چینی یکی از مشکل ترین زبان های دنیا می باشد و اگر از همان ابتدا به صورت علمی و اصولی مراحل آموزشی را طی نکنید قطعا در ادامه دچار مشکل خواهید شد.در مجموعه قبلی که در سایت قرار داده بودیم ابتدا به مفاهیم ابتدایی و و مبتدی زبان چینی پرداختیم و حال در این مجموعه شما می توانید به صورت کاملا حرفه ای تسلط کافی بروی زبان چینی بیابید.مانند مجموعه قبل در آموزش زبان چینی پیشرفته نیز از متد پیمزلر استفاده کرده ایم و بر این باوریم که شما با استفاده از این روش می توانید خیلی زود به مهارت های بالایی در زمینه یادگیری زبان چینی دست یابید.

 

آموزش زبان چینی

 

 

همین الان برای دریافت این مجموعه ارزشمند می توانید یا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ازطریق سایت ثبت نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام نمایید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان امکان خریداینترنتی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود نمایید.مجموعه فایل های صوتی که در آموزش زبان چینی پیشرفته برای شما در نظر گرفته ایم به صورت mp3 بوده و کافیست تا در طی روز به این فایل ها گوش دهید.همراه با این مجموعه ارزشمند نیز یک کتاب الکترونیکی شامل متون کامل عبارات چینی و ترجمه انها به فارسی نیز برایتان ارسال می گردد تا در روند آموزش هیچ گونه کمبود و مشکلی احساس نکنید.

 

آموزش زبان چینی

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

پیشرفت اتفاقی نیست و برای رسیدن به مدارج بالا و تسلط کافی به زبان های دیگر کشورها قطعا باید برنامه ریزی دقیق و مدونی  انجام داد. اولین قدم بی شک استفاده از یک متد مناسب است. در واقع  قدم اول نقش حیاتی و تایین کننده ای را ایفا می کند و اگر شما بتوانید به خوبی از عهده این کار بر بیایید در قدم های بعدی کمتر دچار مشکل خواهید شد.ما در فروشگاه سامان خرید تمام تلاش خود را به کار بسته این تا مجموعه هایی ارزشمند و با کیفیت را برای شما عزیزان در سایت قرار دهیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 13:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

آموزش زبان چینی

 آموزش زبان چینی

 

 

آموزش زبان چینی این روز ها در میان علاقه مندان به یادگیری زبان های خارجی بسیار افزایش یافته است.یکی از زبان هایی که بی شک تعداد بسیار زیادی از افراد جهان به ان مکالمه می کنند زبان چینی است.این زبان به دلیل مهم بودن نقش چین در تجارت جهانی یکی از زبان های زنده و مهم دنیا محسوب می شود و جز یکی از ۶ زبان زنده در سازمان ملل متحد شناخته شده است.در این مجموعه بی نظیر ما آموزش زبان چینی را به صورت مقدماتی و توسط بهترین اساتید چینی زبان برایتان تدارک دیده ایم.وجود ده ها و صدها تمرین  مختلف در این مجموعه به شما کمک می کند تا سریع تر با این زبان آشنا شوید.ما در فروشگاه سامان خرید اماکن خرید اینترنتی این مجموعه را برایتان فراهم کرده ایم و در قالب دو سی دی به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد.شما با استفاده از متد پیمزلر که بی شک می تواند جز برترین متدهای اموزشی زبان های خارجی باشد به یادگیری این زبان شرق آسیا خواهید پرداخت.کافیست تا کمی تلاش و پشتکار هم از خود نشان دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید بهترنی نتیجه لازم را به دست آورید.

 

آموزش زبان چینی

 

 

 

همچنین این مجموعه ارزشمند دارای ۶ طبقه بندی مختلف بوده و روند اموزش را به صورت بسیار حرفه ای و قدم به قدم رو به جلو خواهد برد.هر کدام از این منابع به تنهایی دنیایی از زبان چینی میباشد و دانشجوی این زبان زیبا و پرکاربرد را از لحاظ دسترسی به منابع دیگر بی نیاز میسازد.همین الان در هر کجای کشور که هستید کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و از طری قسایت سفارش خود را تکمیل نمایید.

آموزش زبان چینی

 

 

 

در این مجموعه سعی شده است تا ابتدا برای آموزش زبان چینی به صورت مقدماتی  به موضوعات مهم این زبان پرداخته شود  و بعد از گذراندان این دوره می توانید از آموزش پیشرفته ای که برای ان در نظر گرفته ایم استفاده نمایید.دقت کنید که مجموعه فوق می تواند راه را برای شما از گذشته هموار  و راحت نماید و شما در سریع ترین زمان ممکن بتوانید به آموزش زبان چینی مسلط شوید.این مجموعه ارزشمند دارای فایل های صوتی و یک دیکشنری پیشرفته چینی بوده که می تواند در امر اموزش شما را یاری دهد.کافیست تا روزانه ساعتی را به یادگیری این زبان اختصاص دهید خواهید دید که پس از مدت کوتاهی بهترین نتیجه را گرفته اید و پیشرفت چشم گیری نیز به دست آورده اید.شاید در نگاه اول یادگیری زبان های شرق آسیا و به خصوص زبان چینی کمی سخت و مشکل به نظر آید اما باور کنید با استفاده از این مجموعه آموزش زبان چینی آنچنان همه چیز برای شما راحت و ساده بیان خواهد شد که حتی یک در صد هم فکرذش را نمی کردید روزی بتوانید به همین راحتی زبان چینی را فرا بگیرید.

در هر کجای کشور که باشید تنها با چند کلیک می توانید این مجموعه ارزشمند را باری خود سفارش داده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید. 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

کافیست تا روزانه تنها یک ساعت را به این اموزش اختصاص دهید خواهید دید که در مدتی کوتاه بهترین نتیجه ممکن را بدست خواهید آورد.این زبان در آسیای شرقی و در بین بیش از ۱ میلیارد نفر رایج می باشد.زبان چینی شاید در نگاه اول از لحاظ نوشتاری بسیار شبیه به زبان های کره ای و یا ژاپنی باشد اما در عمل در ساختار ان دارای تفاوت های بسیاری بوده است.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 13:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید آموزش زبان آلبانیایی

 خرید آموزش زبان آلبانیایی

 

 

یکی از بهترین آموزش هایی که در زمینه زبان آلبانیایی ساخته شده است همین مجموعه فوق است. در این مجموعه شما با ۱۱ فایل صوتی و یک کتاب وازه نامه الکترونیکی روبرو هستید که براحتی می توانید با توجه به سبک اموزشی منحصر به فرد ان در کمترین زمان ممکن به مهارت بالایی در این زمنیه دست یابید.

روش معروف پیمزلر با تکرار های هوشمند و به موقع خود باعث می شود تا شما به مهارت لازم در این زبان دست یابید.ما در فروشگاه سامان خرید  اماکن خرید اینترنتی رابرای شما عزیزان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید.زبان آلبانیایی از خانواده زبان های هد و اروپایی به شمار رفته و نزدیک به  ۶ میلیون نفر در سراسر جهان از این زبان استفاده می کنند.

 

 

 

شما کافیست تا در طی روز تنها نیم ساعت را به گوش دادن فایل های صوتی درون مجموعه اختصاص دهید.خواهید دید که در مدت بسیار کوتاهی بهترین نتیجه را بدست خواهید آورد.اگر کمی به زبان انگلیسی نیز مسلط باشید روند یادگیری شما نیز با سرعت بیشتری صورت گرفته و در نهایت منجر به تسلط کامل شما به زبان آلبانیایی خواهد شد.

در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت  درباره این محصول برایتان قرار داده ایم.
همچنین گروه‌های آلبانیایی‌زبانی نیز در یونان، کرانه‌های جنوب خاوری ایتالیا و سیسیل بدین زبان سخن‌می‌رانند. همچنین کشورهایی که کوچندگانی از بالکان را در خود پذیرفته‌اند -مانند کشورهای اسکاندیناوی، آلمان، بریتانیا، استرالیا، آمریکا، ترکیه و…-نیز گویشورانی بدین زبان دارند.

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

 


شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 13:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

دلیل شباهت های زیاد

آموزش زبان عربی 

 

 

آموزش زبان عربی به دلیل شباهت های زیاد آن با زبان فارسی به نوعی راحت  تر و اسان تر از بقیه زبان ها به نظر می رسد.اگر دوست دارید تا شما هم  زبان عربی را در مدت زمان کوتاهی وبا تسلط کامل فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه ارزشمند استفاده نمایید. ما برای شما علاقه مندان به زبان عربی شرقی مجموعه ای بی نظیر را در نظر گرفته ایم که شامل ۵۰ فایل صوتی بوده و به همراه آن یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به عربی شرقی نیزبرایتان ارسال می گردد.در این مجموعغه آموزشی نیز از روش معروف پیمزلر استفاده کرده ایم به شما نشان خواهیم داد که با تکرارهای هوشمندی که  در سارسر این مجموعه انجام شده است شما می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.کافیست تا کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا در نهایت بتوانید با بهترین کیفیت ممکن از این مجموعه استفاده نمایید.این مجموعه در قالب یک دیسک برای شما علاقه مندان ارسال خواهد شد.

آموزش زبان عربی

 

 

 

آموزش زبان عربی ان هم به سبک شرقی را می توانید با تلاش و پشتکاری که از خود نشان می دهید و با وجود این مجموعه ارزشمند خیلی زودتر از آنچه که تصورش را می کنید فرا گرفته و با تسلط کافی بتوانید مکالمه نمایید.البته شرط لازم برای ان کار به جر داشتن یک متد خوب وجود  تمرین و ممارست در کار است که می تواند مانند یک فرمول جادویی برای هر کسی عمل کند.شما نیز همین الان برای تهیه این مجموعه ارزشمند می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

زبان عربی در واقع جز بزرگترین عضو از گروه زبان های سامی بوده و با زبان هایی همچون عبری و آرامی نیز هم خانواده است.۴۲ صیغه و ۱۴ فعل ماضی و ۱۴ مضارع از دیگر خصوصیات این زبان است.این زبان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل متحد به شمار می آید. در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت  برای شما درباره این محصول قرار داده ایم.

 

آموزش زبان عربی

 

 

 

برا اینکه سطح یادگیری شما بالا رود ما علاوه بر مجموعه آموزش زبان عربی یک دیکشنری مخصوص و یک کتاب الکترونیکی و چندین فایل صو.تی دیگر برایتان راسال خواهیم کرد که در کنار ان اگر بتوانید از این موارد هم استفاده کنید قطعا با کیفیت بسیار بالایی می توانید این دوره اموزشی را طی کنید. دوره فوق هم برای مبتدیان مناسب  بوده و هم برا سطوح پیشرفه.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد

دروس در این سیستم آموزش زبان عربی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: